جوانان مقاومت به نفس‌های رژیم صهیونیستی پایان خواهند داد

بندرعباس- امام جمعه سیریک ضمن محکوم کردن اقدام جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه گفت: جوانان مقاومت به نفس‌های رژیم صهیونیستی پایان خواهند داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دنیای مقاومت و جنگ مرد آن کسی است که در جنگ برابر و رو در رو دست به کشتن حریف می‌زند اما ترور کردن و کشتن افراد بی سلاح شغل نامردان است.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی و دست اندر کاران این غده سرطانی در منطقه دست به ترور اسماعیل هنیه این مرد شریف مقاومت زدند و بار دیگر ذات خبیث خود به همه مردم جهان نشان دادند.

امام جمعه سیریک با تاکید بر اینکه راه شهدای مقاومت همیشه پر رهرو خواهد بود، گفت: شهادت آقای اسماعیل هنیه برای همه مسلمین جهان و جبهه مقاومت ضایعه جبران ناپذیری خواهد بود از این رو صهیونیست‌ها منتظر پاسخ سهمگین جبهه مقاومت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری اضافه کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی بزودی از پا در می‌آید و نفس‌های آخر خود را می‌کشد، به یاری خدا جوانان مقاومت نفس‌های این غده سرطانی را پایان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: یقین بدانید که راه شهدا همیشه ادامه دارد و این اتفاق که جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داده است بسیار سنگین است و باید خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و فلسطین تسلیت بگوییم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=44276

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان