جلوه: میزان اشتباهات فردی‌مان بالا بود

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: قول می‌دهم که یک لحظه هم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست برنداریم و با تمام وجودمان بجنگیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم مردم را شاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) در شهرهای کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شد و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب ژاپن میزبان شد.

مهدی جلوه پس از این دیدار اظهار کرد: همه تیم باهم عهد و پیمان بستیم که گذشته را فراموش کنیم و در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نتایج بهتری بگیریم. دیدار اول‌مان برابر ژاپن میزبان بود و به هر حال تفاوت‌مان با تیم اول رنکینگ آسیا مشخص بود. تا اواسط این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتیم اما آنالیزهای‌مان از ژاپن عملی نشد و نتوانستیم آن‌طوری که می‌خواهیم جریان مسابقه را کنترل کنیم. بازیکنان ژاپن هم به توپ‌گیری عالی‌شان معروف هستند و در لحظات حساس دیدار، توانستند تیم ایران را تحت فشار قرار دهند. این نتیجه را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ملی از اواخر ست دوم تغییر کرد و قرار بود روی برنامه خاص خودمان پیش برویم و از ست سوم، ریسک سرویس‌هایمان را بالاتر ببریم که بتوانیم ژاپن را تحت فشار قرار دهیم و در دفاع و توپ‌گیری برتری داشته باشیم. این موضوع باعث شد که تعداد اشتباهات فردی و سرویس‌های خطای تیم ایران بالا برود و اختلاف‌مان با ژاپن در ست سوم بیشتر شود. در ست اول و دوم نمایش خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم به برتری برسیم.

مدافع میانی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم با ذهنیت مثبت و تمام توان‌مان برای دیدارهای بعدی برنامه‌ریزی کنیم. این قول را می‌دهم که یک لحظه هم از تلاش برای کسب نتایج بهتر دست برنداریم و با تمام وجودمان بجنگیم. امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم مردم را شاد کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=35792

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان