جبهه مقاومت ثابت کرده که با ترورها خاموش نخواهد شد

کازرون- امام جمعه کازرون با بیان اینکه مطمئناً از جنگ غزه و جنایت اسرائیل به ظهور امام زمان (عج) خواهیم رسید، گفت: جبهه مقاومت ثابت کرده که با ترورها خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه‌های نماز جمعه گفت: عمر انسان برای خدمت به مردم و هم نوعان خودش سپری می‌شود و این هدف ما برای رفع نیاز مردم در دنیا بوده و با ارزش ترین چیزی که در دنیا می‌شود انجام داد است.

وی به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و ادامه داد: در حدیثی آماده بهترین مردم کسانی هستند که به مردم خدمت و یا دل خانواده‌ای را شاد کند.

امام جمعه کازرون افزود: یکی بزرگترین تجمعی که شاهد آن بودیم اجلاسیه ۱۳۰۰ شهید شهرستان کازرون در راستای گرامیداشت کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس بود.

حجت الاسلام صباحی گفت: یاد و خاطره شهدا جامعه را متحول می‌کند و الحمدالله امروز یاد و خاطره شهدا همه جاهای کشور با بزرگترین تجمع‌ها برای اسلام و دین در راه عهد و پیمان با شهدا برای ادامه مسیر جهاد و شهادت است.

امام جمعه کازرون ادامه داد: حضور مردم نشان دهنده این است که دفاع مقدس هنوز باقی است و اجلاسیه های شهدا با آرمان شهدا و عهد و پیمان برای ادامه راه شهدا همراه است.

حجت الاسلام صباحی به پیام شهدا اشاره کرد و افزود: پیام شهدا با هم بودن و دوری از تفرقه است و با وحدت و همدلی حول ارزش‌های دین در پیروی از ولایت در برابر دشمنان است.

قدرت نظامی را مدیون شهدا هستیم

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از خطبه رشادت‌های به جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: مطمئن باشید از جنگ غزه و جنایت اسرائیل به ظهور امام زمان (عج) خواهیم رسید و جبهه مقاومت ثابت کرده است که با ترور خاموش نخواهد شد بلکه با شهادت‌ها موفقیت‌ها دو چندان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: انگیزه قدرت و قوت حزب الله با شهادت سید حسن نصراله بیشتر شد و به گفته خود دشمنان حزب الله یک گروه چریکی پیچیده است.

حجت الاسلام صباحی افزود: امروز جایی برای اسرائیل باقی نمانده که زیر ضربه محور مقاومت قرار نگرفته باشد و این لکه ننگ رسوایی و رو سیاهی بر پیشانی آنها نوشته شده است.

امام جمعه کازرون در پایان خطبه با بیان اینکه امروز عزت دفاع مقدس را شاهد هستیم، تصریح کرد: ما قدرت نظامی خود را مدیون شهدا هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=55564

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان