ثبت نام ۲۵ هزار نفر رشته در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از زمان آغاز فرایند ثبت نام دانشگاهیان علوم پزشکی در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر رشته در جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر جواد باقری با اعلام این خبر گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در جشنواره بیست و هشتم تاکنون، بیشترین آمار مربوط به بخش معارفی بوده و بیشترین افراد هم به ترتیب شامل کارکنان، دانشجویان و اساتید نظام سلامت بوده است.

وی با بیان اینکه ادوار مختلف جشنواره قرآن و عترت، تجربه‌های خوبی فراروی مرکز قرآن و عترت قرار داده است، افزود: جشنواره بیست و هشتم با دو رویکرد تنوع‌پذیری در رشته‌ها و جامعیت‌پذیری برنامه‌ریزی شده؛ لذا با توجه به این دو ویژگی، جشنواره قرآن و عترت به هشت بخش و ۷۱ رشته ارتقا پیدا کرده است.

باقری با اشاره به اضافه شدن دو بخش رویداد معارفی و بین الملل به جشنواره، ادامه داد: تاکنون تعداد هشت رویداد از بخش ویژه هفتگی تحت عنوان رویداد معارفی با مباحث و گفتمان‌های معرفتی در دسترس متسابقین قرار گرفته است.

رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: بخش بین‌الملل هم با توجه به ظرفیت دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نخستین بار به جشنواره قرآن و عترت اضافه شده و در آن بخش نیز ۱۵ رشته مختلف برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه خانواده وزارت بهداشت یک خانواده قرآنی هستند، تصریح کرد: با توجه به تجارب گذشته در سه حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان، استقبال خانواده نظام سلامت در ادوار گذشته جشنواره قرآن و عترت بسیار ویژه بوده و امسال نیز با تلاش رؤسای ادارات و کارشناسان قرآنی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و حمایتی که مجموعه معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها از این جشنواره خواهند داشت شاهد رشد خوبی به لحاظ کمی و کیفی در این دوره از جشنواره خواهیم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13066

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان