تقدیر استاندار تهران از حضور پرشور مردم در انتخابات

تهران- استاندار تهران در پیامی ضمن تقدیر از حضور عزتمندانه مردم در انتخابات، پیروزی در این عرصه را به رییس جمهور منتخب تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فخاری طی پیامی که مشروح آن در ادامه می‌آید، ضمن تقدیر از حضور عزتمندانه مردم در انتخابات، پیروزی در این عرصه را به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: «خدا را بابت لبیک پرشور مردم قدردان به دعوت مقام معظم رهبری شاکرم و رشد حدود ۱۰ درصدی مشارکت در انتخابات طی یک هفته را حاصل لطف الهی، تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت و عزم و اراده این ملت بزرگوار برای شکست تلاش ناتو سیاه رسانه‌ای دشمنان می دانم.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا پاسی از شب ادامه داشت و همکاران بنده در سراسر استان تهران با شور و شعف در حال مهیا کردن شرایط و تسهیل حضور قهرمانانه مردم عزیز این استان در انتخابات بودند و در نهایت شاهد مشارکت حدود ۵۰ درصدی برای انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور بودیم.

روز گذشته و بر اساس گزارش‌های مستمر از شعب اخذ رأی با قاطعیت می‌توانیم بگوییم، همه اقشار با عشق به کشور و رهبر و انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رأی آمدند تا «نه» بزرگ به یاس آفرینان و دشمنان قسم خورده این ملت بگویند و امروز استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل و دیگر دشمنان این ملت بزرگ سیلی محکمی خوردند.

از تمامی دست اندرکاران برگزاری مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعم از اعضای شورای تأمین استان تهران و شهرستان‌ها، ستاد انتخابات، نیروهای اجرایی، معاونین، مدیران کل ستادی، کارکنان استانداری، هیأت‌های نظارت، بازرسی، انتظامی، امنیتی، قضائی، بسیج، سپاه، پلیس راه و راهور و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سراسر استان تهران قدردانی می‌کنم.

بی شک پیروز قطعی انتخابات روز گذشته مردم و نظام مقدس اسلامی هستند، خاضعانه دست این مردم را به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی می بوسم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله ابراهیم رئیسی، این پیروزی را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری و آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان صلابت، اقتدار و عظمت بیش از پیش این مرزوبوم را خواستارم.»

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40592

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان