تبلیغات محیطی مناسبی برای نمایشگاه رسانه‌های ایران نشد

نویسنده و دبیر جشنواره کتاب سلام می‌گوید به نظر می‌رسد تبلیغات محیطی چندان خوبی برای این دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران شکل نگرفته است.

علی باباجانی نویسنده و دبیر جشنواره کتاب سال در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه مطبوعات هر سال یا یک سال در میان برگزار می‌شد و استقبال زیادی از آن می‌شد امسال بعد از سال‌ها این نمایشگاه دوباره احیا شد و به نظر من می‌توانست استقبال بهتری از این نمایشگاه شکل گیرد.

وی افزود: از نظر زمانی هم این نمایشگاه محدود است و خب قبلاً مدت زمان بیشتری را داشت و در روزهای آخر هفته شاهد استقبال بیشتری بودیم. به نظر می‌رسد تبلیغات محیطی چندان خوبی برای این دوره از نمایشگاه شکل نگرفته است.

باباجانی درباره جشنواره کتاب سلام نیز گفت: این جشنواره پس از ۱۳ سال وقفه در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان و شاخه‌های تألیف، ترجمه، شعر، داستان و معارف برگزار شد. ما در حال انتشار مجموعه مجلاتی با عنوان همین جشنواره در حوزه کودک و نوجوان و خردسال هستیم و چون گستره‌ای از مخاطبان را داشتیم هرسال جشنواره چنین کتاب‌هایی را برگزار کردیم متأسفانه پس از توقف این جشنواره تصمیم بر این شد که این جشنواره برگزار شود و امیدواریم همچنان استقبال خوبی از آن شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=21093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان