تابش به پزشکیان تبریک گفت/پیشرفت را بر مبنای وفاق ملی رقم زنید

نماینده سابق مجلس در پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب نوشت: فصل نوین پیشرفت پرشتاب کشور بر مبنای وفاق ملی و در تعامل سازنده با کشورهای منطقه و جهان را رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا تابش در پیامی با تبریک به مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران تصریح کرد که از خداوند مسئلت دارم تا شانه‌های وی را برای تحمل بار سنگین این مسئولیت خطیر و عمل به وعده‌های مورد انتظار مردم بیش از پیش استوار گرداند.

در پیام تبریک این نماینده سابق مجلس آمده است:

به شکرانه حضور معنا دار مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، بر آستان کبریایی سر تعظیم فرود می‌آورم و به همت مردمی درود می‌فرستم که در عین نارضایتی به حق، مسئولانه در انتخابات شرکت کردند و در کنار آنها که نیامدند در انتظار تحولی اثربخش در ساختارها و رویه‌ها و رویکردها هستند تا از آسایش و رفاه بهره‌مند شوند و با اعتلای جایگاه ایران عزیز در جهان، غرورشان احیا گردد.

به برادر ارجمندم جناب آقای دکتر پزشکیان منتخب مردم عزیزمان که چهره‌ای متدین، وطن‌پرست، شجاع، پاکدست، صادق و پرتلاش است؛ تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند مسئلت دارم تا شانه‌های وی را برای تحمل بار سنگین این مسئولیت خطیر و عمل به وعده‌های مورد انتظار مردم بیش از پیش استوار گرداند.

بی‌شک راهبرد حاکمیت در پذیرش تنوع افکار و سلایق و نقش ستودنی مقام معظم رهبری در اتخاذ این رویکرد که نتیجه ثمربخش و امیدوار کننده‌ای در بر داشت باید ارج نهاده شود و رئیس جمهور محترم با استفاده از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی، خصوصاً نیروهای متخصص و کارامد، فصل نوین پیشرفت پرشتاب کشور بر مبنای وفاق ملی و در تعامل سازنده با کشورهای منطقه و جهان را رقم زند و بذر امید در دل همه ملت پر افتخار چه آنها که در انتخابات مشارکت داشته‌اند و چه آنها که نارضایتی خویش را با عدم حضور در انتخابات نشان دادند و چه ایرانیان وطن دوست خارج از کشور، بارور نماید و از فکر و اندیشه و سرمایه‌های آنها حداکثر بهره را در جهت توسعه و ترقی کشور و تعالی دین و آئین ببرد.

جا دارد از سایر کاندیداها و طرفداران آنها، اصحاب رسانه و مطبوعات، احزاب و تشکلهای سیاسی و صنفی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری، علمی و دینی که بستر ساز این حرکت بالنده بودند، خصوصاً جناب آقای سیدمحمد خاتمی و به تاسی از ایشان جریان اصلاح طلبی و اعتدالی که حرکت هوشمندانه‌ای را بر مدار عقلانیت و مدارا و اخلاق سامان دادند و موجبات این مشارکت غرور آفرین در این مقطع حساس تاریخی را فراهم آوردند، به طور ویژه تشکر نمایم.

در همین جا از مردم استان پر افتخار یزد که با مشارکت ۶۹.۵ درصدی و همشهریان عزیز اردکانی‌ام که با حضور ۸۱.۵ درصدی خویش برگ زرینی بر تاریخ افتخارات این سرزمین افزودند، خاضعانه سپاسگزاری دارم و تلاش ایثارگرانه اعضای ستادها را صمیمانه ارج می‌نهم.

کار مردم و دولت در تعامل با یکدیگر از امروز آغاز می‌شود. از دولت جدید نیز انتظار است برای خدمت شایسته به مردم سریعاً کمر همت ببندد و در سایه تعامل با ارکان‌نظام و بهره‌گیری از پشتوانه ملت و هم نظارت و مطالبه‌گری آنها، کارها بر مدار راستی و درستی به انجام برسد و ایران آن شود که باید باشد، ان‌شاءالله.

از دستگاه‌های حاکمیتی نیز انتظار است با رویکرد همکاری، از هدر رفت و فرسایش توان دولت جلوگیری نمایند تا رئیس جمهور بتواند به تحقق شعارهای بنیادینش به ویژه گشایش در سیاست خارجی که رمز عبور بسیاری از تنگناهاست، عمل نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40668

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان