بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام افتتاح شد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام٢٠٢٣) امروز ۲ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام٢٠٢٣) با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری از امروز ۲ دی ماه به مدت چهار روز در زمینی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در ۶ سالن از جمله سالن های ۵،۶،۷،۸،۹،۱۰، و ۱۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۱۵۵ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی از کشور چین حضور خواهند داشت و همچنین بیش از ۸۰ نفر از ۳۰ شرکت مختلف به عنوان هیات تجاری از ۹ کشور از جمله روسیه، چین، ترکمنستان سوریه، عراق، ترکیه، افغانستان، ازبکستان و ارمنستان برای بازدید از نمایشگاه حضور خواهند داشت.

در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و جلسات بی تو بی مختلف برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت کنند.

علاقه مندان می توانند از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام٢٠٢٣) از ۲ تا ۵ دی ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=11172

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان