بهار امسال چه لباس هایی مد هستند؟

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

نحوه لباس پوشیدن تاثیر زیادی در اعتماد به نفس ما دارد و بیشتر از اون طبق مد لباس پوشیدن. اینجا با مدهای بهار امسال بر اساس نظر کارشناسان مد آشنا بشید و با ظاهر جذابی که برای خودتون میسازید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

 

پلیسه

از برند تام فورد گرفته تا پیتر پیلوتو مدل پلیسه جایگاه خوبی برای خود پیدا کرده است. مدهای زیادی امسال روی کار آمده اند اما هیچ کدام به اندازه مدل پلیسه محبوبیت پیدا نکرده است.

لباس‌هایی با سرآستین کلوش

به کالکشن بهاره هر طراح مطرحی که نگاه‌کنید، خواهید دید لباس‌های آستین‌بلند با سرآستین کلوش بازار را تسخیر کرده‌اند. سرآستین پیراهن‌ها و بلوزهای عید امسال را کلوش بگیرید تا لباستان با آخرین مد روز دنیا مطابق باشد.

کیف کمری

درست است که به کار بردن این مد زیاد هم آسان نیست اما هنوز هم جذابیت خود را از دست نداده است. به تنهایی استفاده کردن از آن ها زیاد جالب به نظر نمی رسد. کیف های کمری را روی دوش نیندازید و همراه با ژاکت استفاده کنید و دکمه های ژاکت را باز بگذارید.

روسری ابریشمی یا ساتن روی کیف

اگر از روسری‌های بزرگ فصل قبل خسته شده‌اید و روسری‌های کوچک ساتن و ابریشمی‌تان بی‌کار گوشه‌ای افتاده‌اند، خبر خوبی برایتان داریم. بهار امسال قرار است گره‌زدن روسری‌های کوچک به دسته کیف‌های بزرگ مد شود. یادتان باشد برای ایجاد این ترکیب کیفتان باید ساده و تک‌رنگ بدون تزیینات بیش از حد باشد. هماهنگی یکی از رنگ‌های روسری طرح‌دارتان با رنگ کیف باعث جذاب‌تر شدن این ترکیب می‌شود.

کفش‌هایی با پاشنه متوسط

کفش‌های پاشنه‌بلند با اینکه خیلی زیبا هستند، کاربردی روزمره آنچنانی ندارند. اما بهار فصل زیبایی است و عید دیدنی و دورهمی شوخی ندارد. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم برای عید امسال کفش‌هایی با پاشنه‌های نسبتا باریک اما نه خیلی بلند بپوشید. حدود ۵ سانت برای اکثر خانم‌ها کفایت می‌کند. پنجه کفش‌های بهار امسال تقریبا تیز و بدون لژ است.

یاسی

از طراحی‌های ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) تا کالکشن بهاریمایکل کورس (Michael Kors) همه نشان می‌دهند، که رنگ جدیدی جای صورتی را در دنیای مد زنانه بهار گرفته است.

رنگ یاسی، رنگی نزدیک به بنفش کمرنگ است، یک رنگ به خصوص که در طبیعت بهاری به وفور دیده می‌شود. این رنگ در لباس‌های رسمی و مجلسی زنانه و انواع لباس روزمره به کار می‌رود و البته برای هر موقعیت انتخاب مناسبی است.

رنگ های یاسی و اسطوخودوسی رنگ های جذابی هستند اما برای هر رنگ پوستی مناسب نیستند. به جای سرتاپا یاسی فقط کت یا کیف رنگ یاس استفاده کنید.

سفید

شاید استفاده از رنگ یاسی کمی سخت باشد اما رنگ های روشن تری هم هستند که نیاز نیست زیاد وقت برای ست کردنشان بگذارید. مثل رنگ سفید. با پوشیدن کت سفید روی پیراهن گل گلی همراه با کیف سفید ظاهر خوبی برای خود بسازید.

منبع : bedunim.ir

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=27314

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان