برگزاری نشست طراحی تدوین سناریوی تمرین تخصصی بازتوانی در بحران

معاون آموزش و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری اولین نشست طراحی و تدوین سناریوی تمرین تخصصی بازتوانی پس از بحران با حضور نمایندگان و کارشناسان سازمان‌های مرتبط در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین مظفری معاون آموزش، بازتوانی و مشارکت اجتماعی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بیان کرد: این نشست با هدف شناخت ظرفیت‌های سازمان‌های مسئول و همکار در حوزه بازتوانی، ارزیابی فرآیندهای فعال سازی و ورود تیم‌های بازتوانی در شرایط اضطراری مختلف و هماهنگی‌های بین سازمانی و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات کارشناسان این حوزه در جهت شبیه‌سازی ساز و کارهای حضور در شرایط اضطراری برگزار شد.

مظفری افزود: در این نشست تعدد نقش‌های موازی، عدم هماهنگی بین سازمانی، عدم شناخت از ظرفیت‌های سازمان‌های دیگر و متکی بودن بر پروتکل‌های سازمان خود و نداشتن پروتکل‌های بین‌بخشی در این حوزه از جمله مهمترین نقطه ضعف‌های فعالیت‌ها و اقدامات در این حوزه مطرح شد که در نهایت به ناکارآمدی در ارائه خدمات به جامعه هدف منجر خواهد شد.

وی ادامه: این معاونت در تلاش است تا با استمرار در برگزاری نشست‌های تخصصی با سازمان‌های متولی در حوزه بازتوانی در جهت نزدیک کردن نظرات و رسیدن به ایده‌ای اجرایی برای برگزاری برنامه‌های مشترک و منسجم در این حوزه گام بردارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=48236

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان