برگزاری نشست ادبی «پرواز خیال» در فرهنگسرای اخلاق

نشست ادبی «پرواز خیال» با محوریت نقد و بررسی کتاب «اسب دریایی» نوشته اکرم سلیمانی ایرانشاهی پنجشنبه ۱ شهریور در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «اسب دریایی» در قالب برنامه «پرواز خیال» روز پنجشنبه اول شهریور با حضور نویسنده اکرم سلیمانی ایرانشاهی و اعضای کانون ادبی زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

کتاب «اسب دریایی» به کنکاش ذهنی کودکان می‌پردازد و به دنیای نوجوانان نزدیک می‌شود و به واکاوی اندیشه آنان می‌پردازد. در این رمان نویسنده به سراغ معضلات جامعه می‌رود و دست روی مسئلۀ مهم طلاق می‌گذارد. بی‌شک جدایی والدین یکی از مهمترین مسائل پیش روی جوامع امروزی است.

بحث خانواده‌های «تک‌والد» واقعیتی است که نمی‌شود نادیده گرفت. مشکلات کودکان و نوجوانان خانواده‌های «تک‌سرپرست» و همچنین حل و فصل این معضلات، نگاه ریزبینانۀ خانم ایرانشاهی را به خود واداشته و رمانی درخور توجه را نگاشته است. این کتاب تنها به بیان معضلات این خانواده‌ها نمی‌پردازد؛ بلکه می‌کوشد مشکلات روحی، روانی کودکان و نوجوانان را با نگاهی خردمندانه بنگرد و فرزندان طلاق را میان معضلات خود رها نکند.

رمان «اسب دریایی» که یک رمان نوجوان است در چهل و هفت فصل کوتاه و ۲۱۷ صفحه توسط انتشارات بوی کاغذ در سال ۱۴۰۲ وارد بازار نشر شده است.

نشست نقد و بررسی این‌کتاب با حضور طاهره امینی جزه کارشناس ادبی، خلیل نیک پور و مرضیه قلی زاده به عنوان منتقد همراه است.

این‌برنامه پنجشنبه اول شهریور از ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای اخلاق به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=47160

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان