برگزاری دومین نشست تخصصی «ارتباط با صنعت» در دانشگاه علم و صنعت

نشست تخصصی «ارتباط با صنعت» با موضوع «بررسی فرصت‌های همکاری با ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات»، در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نشست تخصصی به‌ همت دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور دکتر سید محمد کرباسی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، در روز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ در طبقه سوم دانشکده کامپیوتر این دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود.

در این نشست، دکتر سید محمد کرباسی به بررسی موضوعات مختلفی از جمله «معرفی مأموریت‌های ستاد»، «معرفی حوزه‌های فعالیت»، «بررسی تعاملات قابل تعریف»، «شبکه سازی و طرح موضوع»، «معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها»، «ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای شرکت‌های دانش‌بنیان» و « ترویج همکاری‌ها و تعامل بین دانشگاه و سایر بخش‌ها» خواهد پرداخت.

این نشست‌ فرصتی برای تعامل، تبادل نظر و شناسایی نیازها و چالش‌های موجود بین صاحب‌نظران و پژوهشگران در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری را فراهم می‌کند. همچنین امکان طرح سوالات و دریافت پاسخ‌های تخصصی توسط دبیر ستاد امکان‌پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نشست‌ تخصصی و خدمات ارائه شده توسط ستاد، می‌توانید به سایت CCT.ISTI.IR یا با شماره ۰۹۳۶۹۴۳۴۰۵۵ تماس حاصل نمایید. در این شماره، کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات تکمیلی هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=40561

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان