برخورد قانونی و اجرایی با مدیران بانکی متخلف در قم صورت می گیرد

قم- استاندار قم گفت: برخی از بانک ها منابع مالی استان را به خارج از قم انتقال و یا اینکه در اختیار افرادی معدود قرار دادند که به زودی برخورد قانونی با این مدیران متخلف صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری ظهر شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان قم بیان کرد: رتبه اقتصادی استان قم نباید از جایگاه بالا، کاهش یابد و تنزل پیدا کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی با مشکل کمبود نیروی کار مواجه هستند، اما آمار بیکاری استان قم ۸ درصد است.

استاندار قم ادامه داد: باید تلاش شود تا همه شاخص‌های اقتصادی استان قم در بخش‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری و درآمد در بین ۵ رتبه نخست کشوری باشد.

وی با بیان اینکه صنایع فرهنگی در عرصه صنعت استان قم اولویت دارد بیان کرد: اولویت بندی دقیقی از استقرار صنایع در استان قم باید در نظر گرفته شود.

آقامیری ابراز کرد: شهرک صنعتی کفش در استان قم باید ایجاد شود چرا که تولید کنندگان و فعالان این عرصه در استان قم جایگاه خوبی در بین کشور دارند و این شهرک می‌تواند در زمینه تولید، آموزش و عرصه کفش در عرصه ملی و بین المللی ایفای نقش داشته باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی از بانک‌ها منابع مالی استان به خارج از قم انتقال و یا اینکه در اختیار افرادی معدود قرار دادند که به زودی برخورد قانونی با این مدیران بانکی صورت می‌گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: بانک‌های استان قم باید منابعی که در این استان جذب می‌کنند را در راستای توسعه قم هزینه کنند و نباید این منابع به خارج از قم رود.

وی افزود: بانک‌های خصوصی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از منابع قم را به خارج از استان انتقال دادند که این منابع باید به قم بازگردد.

استاندار قم گفت: برای صنایع آب بر و صنایعی که ایجاد آلودگی محیط زیستی در قم می‌کنند نیز مجوزی صادر نخواهد شد و شهر قم نباید به سمت صنعتی شدن رود و باید مذهبی بماند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=16471

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان