بازیگران «مجلس زنانه رختشورشاه» معرفی شدند

نمایش «مجلس زنانه رختشورشاه» به کارگردانی علی یدالهی با حضور ۹ هنرمند تئاتر کمدی و نمایش های ایرانی روی صحنه می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام مسعودی، کاظم برزگر، میلاد رمضانی (ورجاوند) در کنار آزیتا نوری وفا، مهشید ناصری، آرزو کریمی زند، مهتاب باجلان، طاهره بهرامی نهادفر و آساره هداوند نقش های متعدد «مجلس زنانه رختشورشاه» را بازی خواهند کرد که از ۲۵ شهریور به کارگردانی علی یدالهی در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.

«مجلس زنانه رختشورشاه» که نوشته بابک خواجه پاشا است و کارگردانی آن را علی یدالهی بر عهده دارد با حضور رضا پسندیان به عنوان مجری طرح و با تهیه کنندگی کامیار رضاخواه و اشکان یزدانی ثانی برای اجرا آماده شده و این روزها آخرین مراحل تمرین و آماده سازی را پشت سر می گذارد.

دستیار اول کارگردان و هماهنگی مریم جانمحمدی، دستیاران مهدی شوشتری و شیرین حمزه، منشی صحنه فهیمه کرمی، مدیر صحنه مهدی شوشتری از جمله اعضا گروه کارگردانی این پروژه نمایشی هستند که پس از سه سال و با رویکرد جدید به نمایش های ایرانی بازتولید شده است.

«مجلس زنانه رختشورشاه» هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹:۴۰ روی صحنه می رود و علاقه مندان از هم اکنون می توانند بلیت روزهای نخست اجرای این نمایش را از طریق سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/p/rakhtshourshah۳ تهیه کنند.

مجلس زنانه به گونه ای از نمایش های ایرانی گفته می شود که در آن بازیگران زن نقش مرد را بازی می کنند. این گونه نمایش ایرانی در قدیم توسط بانوان و در مجامع زنانه اجرا می شده اما به مرور زمان روی صحنه تئاتر آمد و عموم مردم تماشاگر آن شدند. این گونه تئاترها همیشه با ساز و آواز همراه بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=49486

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان