بارش باران و وزش باد شدید طی روز جاری در ۸ استان

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بارش باران و وزش باد شدید طی روز جاری در ۸ استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری ۱۳ فروردین، در استان‌های خراسان شمالی، نیمه‌شمالی خراسان رضوی، گلستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، برخی نقاط کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین فردا سه‌شنبه ۱۴ فروردین در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی اصفهان، شمال و شرق فارس، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند در گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب یزد و ارتفاعات مرکزی در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز جمعه (۱۷ اسفند) در شمال شرق کشور در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=26328

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان