ایده های خلاقانه برای دیزاین و دکوراسیون بالکن کوچک

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

امروزه به دلیل گران بودن زمین، خانه ها بدون حیاط و فضای سبز ساخته می شوند بنابراین داشتن یک بالکن یا تراس هر چند کوچک در خانه های امروزی غنیمت است. بالکن نور و هوای تازه را به داخل خانه می آورند و به نوعی ارتباط بین فضای بین و درون خانه را برقرار می کنند. در دکوراسیون و معماری مدرن به فضای بالکن و طراحی آن بسیار اهمیت داده می شود.

ابتدا باید توجه کرد که هدف شما از طراحی بالکن چیست؟ آیا به دنبال فضایی برای دیدن طبیعت هستید؟ یا به فکر ایجاد محیطی دنج برای نشستن، قهوه خوردن و کتاب خواندن هستید؟ به دنبال جایگاهی برای نگهداری گل و گیاه هستید یا همه این ها را در کنار هم میخواهید داشته باشید؟

در این مطلب ایده هایی به شما پیشنهاد می دهیم که بتوانید از بالکن کوچک خود یک فضای دنج و دوست داشتنی برای استراحت عصرگاهی، پذیرایی از دوستان و یا نگهداری از گل و گیاه بسازید. با ما همراه باشید.

طراحی و دیزاین بالکن

ایده های خلاقانه برای دیزاین بالکن و تراس کوچک

♦ یکی از عناصر مهم برای طراحی بالکن و تراس کوچک انتخاب مبلمان است. اگر می خواهید از بالکن برای نشستن و استراحت استفاده کنید حتما با توجه به ابعاد و اندازه بالکن خود، صندلی چوبی، مبل یک یا چند نفره، مبل بادی یا نیمکت تهیه کنید.

♦ اگر فضای بالکن شما بسیار کوچک است پیشنهاد ما استفاده از میزهای تاشو و کم‌جا در دکوراسیون تراس و بالکن است. می‌توانید با توجه به فرم و اندازه تراس منزل‌تان، یکی از انواع میزهای تاشو و کم جا را در تراس‌تان قرار دهید.

♦ در طراحی بالکن کوچک خانه استفاده از کوسن‌های رنگی و متناسب با مبلمان را فراموش نکنید.

♦ برای دکوراسیون کف بالکن می توانید به سراغ ترمووود، چمن های مصنوعی، پارکت و کاشی های خوش آب و رنگ بروید.

♦ برای تزیین بالکن های کوچک می توانید از گلدان های رونده، سقفی و دیواری استفاده کنید. استفاده از دیوار سبز باعث زیباتر شدن فضای بالکن و ذخیره فضا می شود.

♦ تزیین بالکن با نورپردازی رنگی از ایده های زیبا برای طراحی است. می توانید از لامپ های ریسه ای و کم نور و فانوس که بیشتر جنبه تزیینی دارند استفاده کنید.

♦ می توانید برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و حشرات، فضای بالکن را با پنجره یا حفاظ شیشه ای بزرگ بپوشانید و یا از حفاظ چوبی، فلاورباکس و… استفاده کنید.

دکوراسیون تراس کوچک

طراحی دکوراسیون بالکن

دکوراسیون تراس کوچک

طراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکن

دیزاین و دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکنطراحی دکوراسیون بالکن

طراحی دکوراسیون بالکن

بیشتر بخوانید:

جان بخشیدن به دکور خانه با اضافه کردن گل‌ها و گیاهان

۲۰ ایده شگفت انگیز برای چیدمان بالکن دنج و زیبا

ایده های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی با استفاده از تنه درخت برش خورده

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=25961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان