ایده های خاص کادو روز ولنتاین برای خانم ها و آقایان

به نقل از مجله اینترنتی شبره :

روز ولنتاین (۱۴ فوریه) یا همان روز عشق در بسیاری از کشورهای جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و افراد سعی می کنند روز خاطره انگیزی را در کنار عشق شان و کسی که دوستش دارند بگذرانند و خرید هدیه یا سورپرایز کردن طرف مقابل هم یکی از رسومات این روز است.

اگه شما هم به فکر بهانه ای برای ابراز عشق و علاقه به عشق تان هستید، این مناسبت می تواند فرصت مناسبی باشد.

تاریخ روز ولنتاین

روز ولنتاین در ۱۴ فوریه هر سال هست. بنابراین روز ولنتاین سال ۹۸ و ۲۰۲۰ هم ۱۴ فوریه یا ۲۵ بهمن ماه و روز جمعه است.

 

ایده های خاص کادو روز ولنتاین برای خانم ها

پکیج های ولنتاینی

اگر فرصت خرید هدیه ندارید و یا سلیقه طرف مقابلتان را نمی دانید بهترین هدیه، خرید یک پکیج مناسب شامل  شکلات، عروسک و یک کادو است. البته می توانید کادو را حذف کنید و به جای آن چند شاخه گل قرار دهید.

کادوی ولنتاین

اپل واچ یا ساعت هوشمند

ساعت هوشمند همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه دادن به خانم ها بوده است. با این انتخاب نشان می دهید که هم به فکر سلامتی طرف مقابلتان هستید و هم دوستش دارید. البته به عنوان هدیه برای آقایان هم بسیار مناسب است.

 

باکس گل زیبا و خاص برای هدیه به خانم ها

هیچ به اندازه یک باکس گل تازه و زیبا نمی تواند خانم ها را خوشحال کند. می توانید یک کارت تبریک دست ساز را هم به گل ها اضافه کنید. نوشتن یک جمله و یا شعر خاص و یا حتی نوشتن صحنه و خاطراتی از یک قرار خاص به روی یک کارت تبریک می تواند بهترین و رمانتیک ترین هدیه ولنتاین باشد.

 

طلای ظریف و ساده و زیورآلات

اکسسوری های ظریف همیشه جذابیت ویژه ای برای خانم ها دارند. یک دستبند ظریف و ساده و یا یک گوشواره با طرح قلب یا مروارید که در یک باکس قرمز کادو شده می تواند یک هدیه ویژه باشد.

کادوی ولنتاین

شکلات برای هدیه روز ولنتاین

شکلات همیشه یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای روز ولنتاین به آن فکر کنید. بهتر است که شکلات را با وسواس زیادی انتخاب کنید و با یک روبان قرمز تزئین کنید.

 

پاوربانک یا قاب گوشی خاص

خانم ها دوست دارند که قاب گوشی موبایلشان خاص و منحصر به فرد و یا تداعی کننده یک خاص برایشان باشد. همچنین مشکل تمام شدن زود به زود باطری موبایل هم بسیار آزار دهنده است. بنابراین خرید یک پاوربانک یک هدیه ارزشمند و کاربردی هم برای خانم ها و هم برای آقایان محسوب می شود.

 

هدفون بی سیم برای خانم ها

با خرید یک هدفون بی سیم شیک و ساده که رنگ ملایم و دارد می توانید خاطره این شب زیبا را برای همیشه در ذهن عشقتان ماندگار کنید.

 

لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست

خانم ها همیشه عاشق استفاده از لوازم آرایش، لوسیون ها و محصولات مراقبت از پوست هستد تا پوست شان را زیباتر از همیشه جلوه دهند. برای خرید این هدیه سعی کنید از برندهای خاص مانند هدی بیوتی، کلینیک و… خرید کنید.

همچنین اگر به سلیقه طرف مقابلتان آشنایی کامل دارید می توانید عطر مورد علاقه اش را تهیه کنید.

کادوی ولنتاین

بلیط دو نفره کنسرت 

بهتر است یک بلیط کنسرت خواننده محبوب همسرتان را تهیه کنید و در این شب به کنسرت بروید  البته گل رز فراموش نشود.

 

برایش وقت ماساژ و یا اسپا بگیرید

از یکی از مراکز معتبر برای همسرتان وقت ماساژ بگیرید و ترجیحا پکیج کامل خدمات را خریداری کنید. بعد از یک روز کاری طولانی ماساژ می تواند تمام استرس ها را از بین ببرد  و حس ملکه بودن را به او القا کند.

 

کادوی ولنتاین

بهترین هدیه روز ولنتاین برای آقایان

 

ساعت مچی 

یک ساعت مچی با بند چرمی یا استیل یکی از کاربردی ترین هدایا برای آقایان است. بهتر است هنگام انتخاب ساعت به استایل طرف مقابلتان توجه داشته باشید.

 

دستبند چرمی مردانه

یکی از فراموش نشدنی ترین هدایا خرید دستبند چرمی مردانه است که عبارت دست نویس خودتان را روی یک قطعه طلا، نقره یا استیل حک کرده اید. به تازگی هم برخی شرکت ها صدای شما را به صورت نگاره روی طلا یا نقره حک می کنند.

دستبند مردانه

کمربند یا کیف پول چرم

معمولا از پرکاربردترین اکسسوری ها برای آقایان کمربند و کیف پول چرم است حتی اگر عشق تان اهل استفاده از اکسسوری نباشد حتما یک کمربند چرم زیبا و یا کیف پول چرم خوش دوخت به کارش می آید.

فوتبال دستی، هدیه ایده آل برای آقایان

اگر می خواهید هدیه ای فان و خاطره انگیز برای همسرتان تهیه کنید، فوتبال دستی انتخای خوبی است. فوتبال دستی یادآور خاطرات کودکی برای تمام آقایان در هر سن و سالی است.

هدفون و بلندگو بلوتوثی قابل حمل

اگر شنیدن موسیقی بخش جدایی ناپذیر از زندگی مرد مورد علاقه شماست، یک بلندگو بلوتوثی قابل حمل و یا یک هدفون حرفه ای می تواند هدیه ای عالی باشد.

ماشین اصلاح صورت

چیزی که آقایان هرگز از دست‌اش خلاصی ندارند، مسئله‌ی اصلاح صورت است. مردها همیشه از چنین هدیه‌هایی استقبال می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید:

ایده های جذاب برای ست کردن لباس در روز ولنتاین

جذاب ترین مدل های طراحی ناخن مناسب ولنتاین

روش های خلاقانه و شیک برای کادوپیچ کردن هدیه

ایده های تزئین توت فرنگی با شکلات برای ولنتاین

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=31545

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان