انتشار فراخوان سومین مسابقه کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید»

بر اساس فراخوان سومین مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید»، هنرمندان تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۳ برابر با ۵ دسامبر ۲۰۲۴ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فراخوان سومین مسابقه بین‌المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ امروز دوشنبه ۱۶ مهر ماه مصادف با هفتم اکتبر و همزمان با سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» منتشر شد.

همچنین نشست خبری سومین مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ نیز در همین روز با حضور محمدحسین نیرومند، مسعود نجابتی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و سید امیر ناصر جاوید قائم‌مقام و معاون بین‌الملل حوزه هنری برگزار شد. دبیری رشته کارتون و کاریکاتور «هولوساید» برعهده محمدحسین نیرومند و سیدمسعود شجاعی طباطبایی و دبیری رشته پوستر «هولوساید» برعهده مسعود نجابتی است.

سومین دوره مسابقه «هولوکاست» با نامی متفاوت به دلیل تشدید نسل‌کشی‌های صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان برگزار خواهد شد. رژیم صهیونیستی فاجعه ای بسیار فراتر از نسل کشی و کشتار مستقیم مردم را دستور کار خود قرار داده است که به معنی نابودی کامل بافت اجتماعی و زیست‌محیطی غزه به منزله نابودی کامل فلسطین و مردم این کشور است. یکی از دلایل تغییر نام مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست به «هولوساید» نیز اشاره مستقیم به این موضوع و متشکل از ۲ واژه است؛ Holocaust+Genocide است.

هنرمندان برای شرکت در سومین مسابقه بین المللی کارتون، کاریکاتور و پوستر «هولوساید» ۲۰۲۴ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۳ برابر با ۵ دسامبر ۲۰۲۴ مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند. فراخوان مسابقه اینجا قابل دسترس است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=53885

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان