انتشار اولین تصویر از صابر ابر در فیلم «لاک‌پشت» | همچنان پرکار

به نقل از فیلم نیوز :

اولین تصویر از صابر ابر در فیلم «لاک‌پشت» به کارگردانی بهمن کامیار منتشر شد او کماکان پرکار است. سال گذشته با سه فیلم در جشنواره فجر حضور داشت که از میان آن‌ها دو فیلم روانه پرده سینماها شد و فیلم دیگر همچنان درنوبت اکران است . او امسال در سریال«بازنده» هم به ایفای نقش پرداخت.

به گزارش فیلم‌نیوز، پس از فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی و نازنین کریمی از اولین تصویر صابر ابر در فیلم «لاک‌پشت» رونمایی شد. او با چهره‌ای مغموم گربه‌ای را در آغوش گرفته است. هنوز نمی‌دانیم چه نقشی در فیلم دارد و ارتباطش با دیگر کاراکترها چیست.

ابر دو سال اخیر در جشنواره فجر بسیار پرکار بود. در جشنواره چهلم با دو فیلم «بدون قرار قبلی» و «بی‌رویا» حضور پیدا کرد که هردو فیلم‌های موفقی بودند اما ابر از جوایز آنها سهمی نداشت.

سال گذشته با سه فیلم «یادگار جنوب»، «بعد از رفتن» و «کت چرمی» در جشنواره فیلم فجر چهل‌ویکم حضور داشت. در «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامینی، با گریمی بسیار متفاوت در نقش یک دلال جنسی نقش کوتاهی ایفا کرد. گریم بسیار سنگین او باعث شده بود در وهله اول اصلا نتوان او تشخیص داد اما بالاخره چشم‌ها و صدایش این راز را برملا می‌کردند. این فیلم هنوز در نوبت اکران است.

ابر در فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی، بازیگر نقش اصلی بود؛ پدری که به تنهایی همراه پسرش در جنوب زندگی می‌کند و سال‌هاست در انتظار بازگشت همسرش مانده تا راز رفتنش را بداند. در این فیلم با سارا بهرامی، بهرام شاه‌محمدلو، احترام برومند و … هم‌بازی بود.

در فیلم «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی هم صابر ابر نقش یک مامور اطلاعات را داشت. او ابتدا به عنوان نیرویی مزاحم معرفی می‌شد اما بعدتر می‌فهمیم تمام مدت پشت سر جواد عزتی حرکت کرده تا جلو اشتباهاتش را بگیرد. امسال دو فیلم «بعد از رفتن» و «کت چرمی» با بازی او روی پرده رفت.

فیلم «بی‌رویا» به کارگردانی آرین متین دفتری هم با بازی صابر ابر بدون اکران سراسری در سینماها به خاطر قاچاق فیلم، در شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین شد. ابر در این فیلم نقش بابک، شوهر رویا را داشت؛ دختری که بعد از عمل چشم وارد موقعیت عجیبی می‌شد و بابک یکی از عوامل اصلی حال بد او بود.

سال گذشته بازی صابر ابر را در سریال «مترجم» بهرام توکلی هم شاهد بودیم. او در نقش مهندسی به میدان آمده بود که شخصیت اصلی قصد داشت به واسطه او راز قتل برادرش را فاش کند. ابر امسال در شبکه خانگی در سریال «بازنده» هم به ایفای نقش پرداخت که این سریال در نوبت پخش است.

حالا باید دید در فیلم «لاک‌پشت» به کارگردانی بهمن کامیار چه نقشی دارد و در جشنواره چهل‌ودوم با چه استقبالی روبه‌رو می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13384

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان