افکار و اندیشه ها را از خدمات شهدا آگاه کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات حوزه نظم و امنیت و شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در نشست برنامه‌ریزی آئین تشییع شهدای استان کرمان، افزود: برپایی این آئین در روز جمعه و مقارن با نماز عبادی و سیاسی این هفته اقدامی شایسته برای شهدای گلگون کفن دیار سردار دل‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید برای شهدا سنگ تمام گذاشت، ادامه داد: در دیدارهایی که با خانواده شهدای انتظامی آئین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی داشتیم از صبر، شکیبایی و امیدواری این عزیزان الگو گرفتیم و پیام‌های حاصل از این روحیه خانواده‌های معزز شهدا را به سایر هم‌رزمان مجموعه انتظامی کشور نیز منتقل می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اهالی قدرشناس مناطق ” کیسکان” و ” بزنجان” شهرستان بافت میزبان پیکر دو تن از این شهدای گرانقدر خواهند بود، گفت: در کنار تبلیغات محیطی و تصویرسازی از منش و کردار شهدای عزیز باید طوری عمل کنیم که آحاد جامعه نسبت به ارزش زحمات و خدمات حوزه نظم و امنیت و در رأس آن شهدای این عرصه به حداکثر آگاهی و شناخت برسند و با این عزیزان در حوزه حفظ و برقراری نظم و امنیت نیز همکاری همیشگی را داشته باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13918

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان