افتتاح ۱۱ پروژه فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی توسط بنیاد شهید

افتتاح ۱۱ پروژه فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی جهت رفاه خانواده شهدا و جانبازان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز افتتاح ۱۱ پروژه فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی توسط بنیاد شهید با هدف هویت بخشی به هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی تحت پوشش سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر برگزار شد.

۶ کتابخانه مجهز هتلی و ۴ مرکز گردشگری سلامت از جمله افتتاحیه‌های امروز است.

میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در این مراسم گفت: امروز بخش‌های فرهنگی در همه هتل‌ها افتتاح و سال جاری در دو بخش خدمات را توسعه می‌دهیم که یکی اتوماسیونی شدن فرآیندها از طریق شاهد سیر و دیگری دسترسی راحت به هتل‌ها و مراکز اقامتی است.

وی افزود: سال گذشته بودجه برای سفر خانواده شهدا و ایثارگران ۱۰۰ میلیارد تومان بود که امسال ۵ برابر شده است. و در قالب سفرهای ۳ روزه خدمات ارائه می‌شود.

جعفری گفت: از شنبه خدمات آنلاین و برای هر نفر از اعضای خانواده شهدا ۳ میلیون تومان کیف پول شارژ و جانبازان بالای ۵۰ درصد و خانواده آنها هم نفری ۳ میلیون یارانه سفر در قالب خدمات مراکز اقامتی دریافت می‌کنند.

وی بیان داشت: این مرکز ۸ هتل را مالک است و ۵ مراکز اقامتی هم داریم که تا پایان سال به ۱۰ مورد می‌رسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر خاطر نشان کرد: سالانه حدود ۳۵۰ میلیارد تومان خدمات ورزشی و سیاحتی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ارائه می‌شود.

جعفری بیان داشت: همچنین در عتبات در خدمت این عزیزان هستیم که می‌توانند یا از طریق بنیاد استان یا تماس با شاهدان کوثر از ۱۰ میلیون تسهیلات قرض الحسنه استفاده و از تورهای ۷ روزه عتبات بهره مند شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=39851

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان