افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در نجف اشرف

کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم در آینده ای نزدیک به همت آستان قدس حسینی در نجف افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر به رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی، بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم را افتتاح خواهد کرد. این کتابخانه که در استان نجف اشرف افتتاح خواهد شد، در نوع خود در کشور عراق نمونه است.

معاون مسؤول بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی با اعلام این خبر گفت: به دلیل نبود کتابخانه های تخصصی برای برخی از علوم و با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی، واحد میراث شیخ آقا بزرگ تهرانی وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی به افتتاح کتابخانه تخصصی علم رجال و تراجم اقدام خواهند کرد.

احسان خضیر افزود: این کتابخانه در نوع خود در کشور نمونه می‌باشد و در حال حاضر بیش از سیصد عنوان کتاب تخصصی در زمینه علم رجال را شامل می‌شود و در چند روز آینده منابع دیگری به این کتاب‌ها افزوده خواهد شد و در دسترس طلاب، اساتید و پژوهشگران مرتبط با علم رجال و تراجم خواهد بود.

لازم به ذکر است که بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس حسینی علاوه بر حمایت و پشتیبانی از جوانان، فعالیت‌های فرهنگی، مسابقات و برنامه‌های دینی زیادی را برگزار می‌نماید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=32656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان