استمرار برنامه‌های حمایت از جوانی جمعیت و خانواده در استان سمنان

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: سمنان برنامه ریزی خوبی برای طرح حمایت از جمعیت و جوانی و خانواده دارد که برنامه‌های این حوزه سال آتی هم ادامه خواهد داشت.

احمد ریواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای طرح جوانی جمعیت در استان سمنان بیان کرد: ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در استانداری سمنان تشکیل و جلسات خود را در این زمینه برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه استان سمنان برنامه‌ریزی خوبی برای طرح حمایت از جمعیت و جوانی و خانواده دارد که برنامه‌های این حوزه سال آتی هم ادامه خواهد داشت، افزود: به فرمانداران ابلاغ شده که نسبت به اجرایی شدن مصوبات این ستاد، اهتمام بیشتری در شهرستان‌های هشت گانه استان داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: یکی از تأکیدات ما این است که مصوبات کارگروه جوانی جمعیت استان از سوی فرمانداران با کمک تشکل‌ها و نهادهای مردم نهاد مورد اجرا قرار گیرد زیرا یکی از تأکیدات دولت مردمی سیزدهم، مقوله مردمی سازی اقدامات است.

ریواده با بیان اینکه در ابتدای سال یک هدف گذاری کمی در ستادهای جمعیتی شهرستان‌های استان سمنان صورت گرفته بود، افزود: در آخرین نشست ستاد جمعیت و جوانی استانداری سمنان ارزیابی‌هایی در هشت حوزه جمعیتی و حمایت از خانواده صورت گرفت.

وی افزود: برخی از شهرستان‌های استان سمنان در ارزیابی‌ها مشخص شد که نیاز به تسریع و بهبود عملکرد در برنامه‌ها دارند و برخی دیگر از شهرستان‌ها خوشبختانه عملکرد خوبی در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت داشتند که قابل تقدیر است.

معاون استاندار سمنان گفت: برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همچنین مشوق‌هایی نیز از سوی دولت مطرح شده که از جمله آنها می‌توان به اعطای زمین رایگان ۲۰۰ متری برای ساخت خانه حیاط دار ویلایی اشاره کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=24606

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان