اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت پوشش کمیته امداد

رییس ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طرح یاس در چهار سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهیمه فرهمندپور، در خصوص اجرای طرح یاس برای توانمندسازی دختران تحت حمایت کمیته امداد، افزود: دختران طرح یاس باور کردند که می‌توانند تمام ظرفیت را به کار ببرند و شرایط زندگی خود را به بهترین شکل تغییر دهند.

وی ادامه داد: یک نگاه پر افتخار ما به آموزه‌های دینی است و ما در نظام مدیریتی باید تابع این نکته باشیم که هیچ بن‌بستی در مسیر زندگی وجود ندارد.

رئیس ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: ما باید به دنبال کارهای جدید باشیم و اتفاق ۴ سال اخیر و همکاری کمیته امداد و هلال احمر در اجرای طرح یاس، الگویی بسیار خوبی برای هم افزایی بین دستگاه‌ها برای حل مساله است.

فرهمندپور بیان کرد: ستاد زن و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام آمادگی می‌کنیم که در اجرای طرح یاس اگر نیاز به بسته‌های سیاستی جدید، باشد می‌توانیم به انجام برسانیم.

وی گفت: طرح یاس در ۴ سال گذشته برای توانمندسازی دختران با همکاری هلال احمر و کمیته امداد اجرا شد و موفقیت‌های بزرگی داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=32389

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان