آیت الله اعرافی با علماء و فعالان اسلامی در استانبول دیدار کرد

آیت الله علیرضا اعرافی پس از جلسه در نمایندگی المصطفی در ترکیه در نشستی با علماء و فعالین مراکز اسلامی در استانبول گفتگو و تبادل نظر نمود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر حوزه‌های علمیه کشور و رئیس هیئت امنای جامعه المصطفی آیت الله اعرافی بعد از سفر روسیه وارد کشور ترکیه شد و در بدو ورود به فرودگاه استانبول، مورد استقبال احمد محمدی سرکنسول ایران در استانبول و سید وحید کاشانی نماینده جامعه المصطفی در ترکیه و همکارانشان قرار گرفت.

آیت الله علیرضا اعرافی پس از جلسه در نمایندگی المصطفی در ترکیه در نشستی با علما و فعالین مراکز اسلامی در استانبول گفتگو و تبادل نظر نمود.

آیت الله اعرافی در این دیدار بر استمرار فعالیت‌های دینی و مذهبی و پرهیز از توقف و رکود تأکید کرده و عرضه معارف اسلامی بر مبنای عقلانیت، علم و نیازهای روز جامعه را از ضروریات عنوان کرد.

ایشان خوشحالی خودشان را از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی علمای ترکیه را ابراز نموده و گفتند علما برای موفقیت‌های بیشتر باید ۴ ویژگی داشته باشند که عقل، حکمت، شجاعت و مردمی بودن است.

وی در ادامه بر اخلاق، معنویت و تهذیب نفس در فعالیت‌های دینی اشاره و در خصوص نشر و گسترش آثار مهم اسلامی تأکید نمود.

آیت الله اعرافی در این دیدار بر حمایت کامل از مردم مظلوم و فلسطین اشاره و این حمایت را وظیفه آحاد مسلمانان در سراسر جهان خواند.

علما و مدیران مؤسسات اسلامی حاضر در این نشست پس از گزارش فعالیت‌ها به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مختلف در جهان اسلام و منطقه پرداختند.

آیت الله اعرافی با علماء و فعالان اسلامی در استانبول دیدار کرد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=44668

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان