آغاز اجرای «قورباغه و غریبه» در سال‌روز ۵۲ سالگی مرکز تئاتر کانون

سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری با حضور جمعی از هنرمندان، کودکان و نوجوانان و والدین بچه‌ها و اجرای «قورباغه و غریبه»، گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۲۰ دی سالروز تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. بر همین اساس در این روز اجرای نمایش «قورباغه و غریبه» به کارگردانی زهرا ناظری با حضور عادل بزدوده افتتاح شد.

در این برنامه عادل بزدوده نویسنده، کارگردان و عروسک‌ساز ضمن قدردانی از اولین‌های این عرصه از اجرای همزمان ۳ نمایش در سه سالن مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری برای بچه‌ها ابراز خوشحالی کرد.

وی بیان کرد: تئاتر نه تنها برای بچه‌ها لازم بلکه ضروری است. نیاز امروز است که تئاتر کودک و نوجوان در سبد خانواده‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شود.

در خلاصه نمایش «قورباغه و غریبه» آمده است: «شبی از شب‌ها، موش جهانگرد و ماجراجو، بی‌خبر از اتفاق‌هایی که در انتظارش است، وارد جنگل می‌شود؛ جنگلی که پر از حیوانات مختلف است. خرس، اردک و قورباغه اولین کسانی هستند که از آمدن او به جنگل باخبر می‌شوند و … .»

نمایش «قورباغه و غریبه» تا پایان بهمن ۱۴۰۲ هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش‌های «دلغک» به کارگردانی سعید ابک ساعت ۱۷ و «کی با من پیتزا می‌پزه؟» به کارگردانی‌ حامد زحمتکش ساعت ۱۶ در دیگر سالن‌های این مرکز در حال اجراست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=15244

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان