آشنایی با ایده‌های برگزیدگان جشنواره اندیشمندان جوان در الکامپ

غرفه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ، فرصتی برای علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در کسب و کارهای مبتنی بر علوم پایه فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به‌منظور نشان‌دادن ظرفیت‌های خود در راستای توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر علوم پایه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای برگزیدگان ادوار جشنواره، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حاضر است و پذیرای علاقه‌مندان و ایده‌پردازان در کسب و کارهای مبتنی بر علوم پایه است.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در سالن ۲۷ میزبان عموم بازدیدکنندگان این رویداد است تا علاقه‌مندان علاوه بر آشنایی با فرایندها و نحوه‌ شرکت در جشنواره، با استارتاپ‌ها و ایده‌های برگزیدگان ادوار جشنواره آشنا شوند و از دستاوردهای آن‌ها الهام بگیرند.

این نمایشگاه شامل بخش‌های غرفه با حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌های در حوزه‌های مختلف (الکام استارز)، الکام‌پیج با محوریت ارائه استارتاپ‌ها به داوران، الکام‌جابز با موضوع جستجوی موقعیت شغلی از میان شرکت‌ها و الکام‌تاکز با برگزاری پنل‌های تخصصی است.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای ۹ الی ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و از ساعت ۸ الی ۱۶ برگزار می‌شود و جشنواره همراه برگزیدگان ادوار خود در این رویداد حضور دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=39984

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان