آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره هوش مصنوعی و ناباروری اعلام شد

آخرین مهلت ارسال مقالات به کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری»، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره بین‌المللی «نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری» از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آذر ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و متخصصان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ اول مهر ۱۴۰۳ به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

کنگره نگاهی جامع بر ناباروری: هوش مصنوعی و ناباروری با هدف بررسی و تحلیل جدیدترین دستاوردها و تکنیک‌های هوش مصنوعی در زمینه ناباروری برگزار می‌شود و فرصتی منحصر به فرد برای تبادل دانش و تجربیات در این حوزه فراهم می‌آورد.

اهمیت برگزاری این کنگره به ویژه در عصر حاضر که فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی در حال ایجاد تحول و تغییرات بنیادین در سیستم‌های سلامت و پزشکی هستند، دوچندان است.

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، قابلیت‌های بی‌نظیری در بهبود فرآیندهای تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد. این فناوری به دقت در تشخیص بیماری‌ها، بهینه‌سازی پروتکل‌های درمانی، و پیش‌بینی نتایج درمان کمک می‌کند. در زمینه ناباروری، هوش مصنوعی می‌تواند با تحلیل داده‌های پیچیده و بزرگ، انتخاب بهترین روش‌های درمانی را تسهیل کرده و شانس موفقیت درمان‌ها را افزایش دهد.

در این کنگره، مباحث گسترده و متنوعی از جمله نقش هوش مصنوعی در تشخیص و درمان، مشاوره و کمک در انتخاب بهترین روش در درمان، اخلاق پزشکی و نظارت بر درمان، هوش مصنوعی در پژوهش و چشم اندازها (فرصت‌ها و چالش‌ها)، نقش هوش مصنوعی در پیش گویی و تشخیص و موفقیت ناباروری در بیماری‌های ژنتیک، نقش هوش مصنوعی در فردمحور نمودن پروتکل‌های تحریک تخمک گذاری، نقش هوش مصنوعی در انتخاب بهترین تخمک، اسپرم و جنین در درمان ناباروری، سقط مکرر، تشخیص و درمان، نقش هوش مصنوعی در پیش گویی و الگوریتم تشخیص و درمان اندومتریوز و…، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=45892

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان