نگاه جهادی مدیران به جذب اعتبار/ تحقق ۶۵ درصدی اعتبارات سفر دولت

یاسوج_ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید برای جذب سهمیه اعتبارات پروژه‌ها تلاش جهادی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیری شاهینی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ظرفیت اعتباری مطلوبی برای پروژه‌های عمرانی و ملی استان در نظر گرفته شده که نگاه جهادی برای جذب این اعتبارات ضروری است.

شاهینی با بیان اینکه سازمان مدیریت تخصیص اعتبارات را بررسی می‌کند، تصریح کرد: تیم‌های تخصصی در این راستا تشکیل شده و بر این اساس پیگیری لازم انجام خواهد شد.

وی به ابلاغ اعتبارات دور اول و دوم سفر رئیس جمهوری به استان اشاره کرد و عنوان داشت: دستگاه‌ها و بخش‌های متولی باید پیگیری برای تخصیص و جذب این اعتبارات از طریق دستگاه ملی و وزارت خانه مربوط را انجام دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از تخصیص ۶۵ درصدی اعتبارات دور اول سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و بیان کرد: این اعتبارات در بازه زمانی ۳ ساله پیش بینی شده و با توجه به تخصیص‌های اخیر تا پایان سال به شکل کامل و ۱٠٠ درصدی محقق می‌شود.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات سفر دوم رئیس جمهوری با تحقق امضای توافق نامه‌ها ۱۲۶ هزار میلیارد ریال به استان ابلاغ و در بازه زمانی ۲ ساله تخصیص خواهیم داشت.

شاهینی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی و ملی استانی ۹ هزار و ۵٠٠ میلیارد ریال تخصیص داده شده که دستگاه‌ها باید پیگیری لازم برای جذب را انجام دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10335

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان