زمان زیادی تا پایان تولید فیلم آواتار ۳ باقی مانده است

جیمز کامرون اعلام کرد که هنوز زمان زیادی تا پایان فرآیند پس از تولید فیلم Avatar 3 باقی مانده است.

سال گذشته فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون موفقیت زیادی کسب کرد و درحالی‌که اکثر فیلم‌ها برای پیوستن به باشگاه یک میلیاردی‌ها تقلا می‌کردند، موفق به فروش ۲.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان شد. ۳ دنباله دیگر از این فیلم در راه است و بخش عمده فیلم‌برداری عناصر لایو-اکشن فیلم آواتار ۳ همزمان با قسمت دوم انجام شد؛ چراکه فیلم‌برداری این دو فیلم و پرده اول قسمت چهارم به‌شکل پیاپی صورت گرفت.

درحال‌حاضر فیلم Avatar 3 در میانه یک فرآیند طولانی پس از تولید قرار دارد. جیمز کامرون به‌تازگی اعلام کرد مدتی طول می‌کشد که این پروسه به پایان برسد. در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز کامرون با حضور در یک کنفرانس در نیوزیلند جزئیات بیشتری از روند تولید فیلم آواتار ۳ را در اختیار طرفدارها قرار داده است. این کارگردان کانادایی اظهار داشت که «۲ سال بسیار شلوغ از مراحل پس از تولید» پروژه باقی مانده است.

درحالی‌که فیلم آواتار ۲ به معرفی قبیله ناوی ساکن در اقیانوس پرداخت، فیلم آواتار ۳ به‌سراغ ناوی آتش می‌رود که احتمالا در یک محیط آتشفشانی زندگی می‌کنند. لواک، پسر جیک (با نقش‌آفرینی بریتین دالتن) نیز راوی داستان فیلم Avatar 3 خواهد بود. شایعاتی از انتشار نسخه کارگردان فیلم آواتار ۳ نیز به گوش می‌رسد، اما هنوز تأیید یا تکذیب نشده است. آواتار ۳ برای اکران در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) در نظر گرفته شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12530

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان