رایان رینولدز و کارگردان Deadpool 3 فیلمی با موضوع سرقت می‌سازند

رایان رینولدز و شاون لوی دوباره برای تولید یک فیلم بدون عنوان با موضوع سرقت برای شبکه نتفلیکس همکاری می‌کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رایان رینولدز، بازیگر فیلم Red Notice (اعلان قرمز) و شاون لوی، کارگردان فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) دوباره برای تولید یک فیلم بدون عنوان با موضوع سرقت برای نتفلیکس دست همکاری می‌دهند. رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد که غول صنعت استریم در یک رقابت حساس امتیاز این فیلم را تصاحب کرده است که دانا فاکس، نویسنده فیلم Cruella (کروئلا) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر در می‌آورد.

شاون لوی نه‌تنها سکان هدایت این فیلم را در دست دارد، بلکه از جانب شرکت ۲۱ Laps Production به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کند. رایان رینولدز از شرکت Maximum Effort و سایمون کینبرگ و آدری چون از شرکت Genre Films نیز در تولید این فیلم مشارکت خواهند داشت. هنوز جزئیات زیادی از این فیلم بی‌نام در دست نیست، اما ظاهرا حال‌وهوایی شبیه فیلم Ocean’s Eleven (یازده یار اوشن) به کارگردانی استیون سودربرگ دارد.

هنوز زمان شروع تولید این فیلم مشخص نیست و باتوجه‌به برنامه کاری شلوغ رایان رینولدز و شاون لوی نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار جزئیاتی در این رابطه باشیم. این فیلم همکاری دیگری را برای رایان رینولدز و شاون لوی رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم Free Guy (مرد آزاد) محصول ۲۰۲۱ و فیلم The Adam Project (پروژه آدام) محصول ۲۰۲۲ مشارکت داشتند. این دو درحال‌حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم Deadpool 3 شرکت مارول هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=10483

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان