راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه تربیت مدرس

شصت و یکمین نشست هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور معاون اول رییس جمهور، معاون پارلمانی رییس جمهور و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تربیت مدرس فرهاد دانشجو نشست هیات امنا را مثبت ارزیابی کرد و گفت:در این نشست موارد اساسی در خصوص بودجه،‌ حسابرسی،‌ موارد ساختاری و .. مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.در این نشست بحث مربوط به کلیات طرح ۵۰۰۰ واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل تایید و تصویب شد. همچنین پذیرش دانشجو در واحد بین المللی اروند،‌ حضور شرکت های موفق دانش بنیان در پارک علم و فناوری و بسیاری از موارد دیگر به عنوان نقاط قوت دانشگاه مطرح و از سوی اعضای هیات امنا مورد حمایت و تحسین قرار گرفت.

فرهاد دانشجو از تصویب راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی به تصویب رسید و قطعا راه اندازی این مرکز، ثمره خوبی برای دانشگاه و کشور خواهد داشت. علم ریاضی یک علم پایه و مهم است و هرچه بهای بیشتری به آن داده شود قطعا در آینده ثمرات آن را خواهیم دید.

وی گفت: معاون اول رییس جمهور دانشگاه تربیت مدرس را دانشگاهی دارای توانمندی و ظرفیت های بالا عنوان کردند که به عنوان موتور پیشران توسعه کشور می تواند همکاری های متقابلی با دولت داشته باشد و به دولت کمک نماید.

رییس دانشگاه تربیت مدرس از کمک ها و حمایت های موثر آیت الله رییسی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس و همچنین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، محسن رضایی، زلفی گل وزیر محترم علوم، دکتر اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، بهادری جهرمی و همه اعضای هیات امنای دانشگاه که نه فقط در قبل و بعد جلسه بلکه در تمامی ایام از دانشگاه تربیت مدرس حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد.

رییس دانشگاه با اشاره به اهمیت حمایت های هیات امنای دانشگاه تصریح کرد: توفیقات حاصل شده در دانشگاه تربیت مدرس نتیجه تلاشهای ارزشمند اعضای هیات علمی،‌کارمندان و دانشجویان این دانشگاه است و قطعا در کنار این سه رکن مهم، رکن چهارم دانشگاه نیز هیات امنای آن است که همواره حامی ،‌ همراه و کمک کننده دانشگاه تربیت مدرس است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12100

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان