در حاشیه اجرای «بازنمایش قصه ترانه‌های ماندگار» عنوان شد | مسعود کیمیایی : دوستانم رفتند، خیلی تنها وغمگینم

به نقل از فیلم نیوز

 مسعود کیمیایی که شامگاه پنجشنبه به تماشای نمایش«ترانه‌های ماندگار» به کارگردانی جلال‌الدین دری نشسته بود، در پایان اجرا و در حالیکه به شدت مورد تشویق حضار قرار گرفت ، پشت میکروفن رفت و گفت : «من در عرض این چند ماه سه تن از دوستان عزیزم را از دست دادم و الان خیلی تنها و غمگینم.»

به گزارش فیلم‌نیوز، مسعود کیمیایی کارگردان صاحب نام سینمای ایران شامگاه پنجشنبه هجدهم آبان ماه برای تماشای نمایش- کنسرت « قصه ترانه‌های ماندگار» با بازی پسرش پولاد کیمیایی در تالار وحدت حاضر شد.

درپایان اجرا، ایوب آقاخانی به نیایت از گروه، اجرای این شب را به مسعود کیمیایی تقدیم کردند. این کارگردان پیشکسوت و صاحب سبک سینما که به شدت مورد تشویق حضار قرار گرفته بود، دقایقی با مخاطبان حاضر در تالار وحدت صحبت کرد. او با صدای بغض آلود خطاب به حضار گفت :«روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم و من این روزها بسیار غمگینم. هر جا می‌روم داریوش مهرجویی با من است، هر جا می‌روم با من می‌آید. ما همیشه دست‌های‌مان در دست هم بود و کار می‌کردیم، حالا نمی‌دانم چه کنم. طی چندماه اخیر چند تن از نزدیک‌ترین دوستانم همچون احمدرضا احمدی، ابراهیم گلستان و داریوش مهرجویی را از دست دادم و برای داریوش بسیار بسیار غمگینم.»

مسعود کیمیایی در پایان با گروه اجرایی عکسی به یادگار گرفت.

صحبت‌های مسعود کیمیای فضای سنگینی را در تالار وحدت حکمفرما کرد و فضاییی احساسی که با تشویق‌های بی حدو حصر حضار همراه شد.

کنسرت- نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی پس از اجرای موفق در کاخ سعدآباد تهران در تابستان گذشته مدتی است در تالار وحدت روی صحنه رفته است. پولاد کیمیایی، سام قریبیان، گلاره عباسی، محیا دهقانی، نازنین کریمی، ایوب آقاخانی، آرش فلاحت‌پیشه و… در این کنسرت نمایش «قصه ترانه‌های ماندگار» بازی دارد. سالار عقیلی نیز خواننده این کنسرت نمایش است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=13977

نظر خود را وارد کنید

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان