حماسه ۹ دی بیعتی مجدد با ولایت فقیه و معرفی دستاوردهای نظام است

اراک- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حماسه ۹دی بیعتی دوباره با ولایت فقیه و فرصتی برای معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر شنبه در جریان سفر به اراک در دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه اراک، با اشاره به نقش مفاخر در روشنگری رویدادها گفت: نقش علما و مشاهیر در تبیین رویدادها برای عموم مردم بویژه نسل جوان و نوجوان کاربردی و اثر گذار است، ضروری است از این ظرفیت استفاده شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حماسه ۹ دی افزود: با توجه به اهمیت موضوع روز نهم دی و تأثیری که در خلق یک حماسه عنوان روز یوم الله داشت باید برای نسل امروز تبیین و بازبینی شود.

حسینی گفت: حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ بیعتی دوباره با ولایت فقیه، اقدامی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان و خنثی کردن ترفندهای دشمنان بود.

معاون رییس جمهور گفت: آشوب حاصل از نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ سه ماه کشور را درگیر اغتشاش کرد و از سویی علاوه بر هزینه بسیار بالا برای کشور موجب ایجاد جنگ اقتصادی و تحریم علیه کشور شد.

حسینی افزود نسل امروز شرایط کشور در جنگ را ندیدند در صورتی که باید به درستی برای نسل امروز این مسائل تبیین و بازبینی شود چرا که تأثیر بسزایی در خنثی کردن ترفندهای دشمنان خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه امسال گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کشوری، صنعتی، درمانی و علمی سرآمد است بنابراین باید افتخارات برای مردم بازگو شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، اهمیت انتخابات را به عنوان یک رویداد مهم سیاسی کشور مطرح کردند امیدواریم با انتخاب اصلاح مسیر، توسعه برای کشور بیش از پیش هموار شود.

حسینی با اشاره به مفاخر استان مرکزی گفت: امام راحل در صدر فهرست مفاخر سرزمین آفتاب قرار دارند ایشان با دست خالی و حمایت مردمی طومار طاغوت را در هم پیچیدند و پیروزی ایران اسلامی را رقم زدند.

وی با اشاره به اتفاقات غزه گفت: در حوادث غزه کشورهای مختلف از غرب و شرق شعار حمایت از مردم غزه را سر دادند و این نشان می‌دهد نسل کشی در از نگاه همه عملی زشت و منفور است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: سال گذشته خانمی در ایران براثر بیماری فوت کرد، همه کشورها علیه ایران بسیج شدند اما امروز بیش از ۲۲ هزار نفر در فلسطین شهید شده اما کشورهای مدعی حقوق بشر سکوت کردند.

وی با اشاره به فعالیت دولت سیزدهم گفت: دولت سیزدهم تا به امروز ۲۵ سفر رییس‌جمهور خارجی داشته‌اند که در جریان این سفرها ۲۲۲ سند همکاری منعقد شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: دولت به صورت شبانه روزی تمام ظرفیت‌ها را برای رفاه مردم بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12684

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان