حماسه ۹ دی آب روی آتش فتنه بوده است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران از ۹ دی به عنوان سالروز بصیرت یاد کرد و گفت: این حماسه آب روی آتش فتنه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر یکشنبه در سومین جلسه فصلی دبیران شهرستان‌ها و دبیران دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: فلسفه رسالت انبیا، اوصیا و شاگردی عالمان و هدایت همه این کاروان این است که بین خلق و خالق ارتباط برقرار کنند و خلق در حیاتش با خالقش آشنا شود.

وی افزود: یک نمونه و مصداق عالی این ارتباط نماز است، ارتباط جهادی در حوزه جهاد فی سیبل الله همچون اقدام سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید فخری زاده و شهید سیدرضی موسوی و دیگران.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: قطعاً این مسئله باید همراه با بصیرت باشد، بصیرت امام و بصیرت امت که باید در کنار هم باشد وگرنه همان ماجرای ۲۵ سال خانه نشینی علی (ع) پیش می‌آید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ۹ دی سالروز بصیرت امت بود که فتنه ۸۸ را به ایستگاه آخر رسانده و آب روی آتش فتنه بود، افزود: ملت کار بسیار کار بزرگ و مهمی انجام دادند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: ما خادم جریان ارتباط خلق با خالق هستیم و در این زمینه افتخار خدمت داریم و باید واقعاً چالش‌ها و آسیب‌های مربوط به حوزه نماز را در استان بدانیم و به قول امروزی‌ها نظام مسئله این حوزه را بتوانیم ادامه بدهیم.

این مسئول تاکید کرد: قرآن مجید هم آسیب‌های حوزه نماز را به دو دسته آسیب‌های برون نمازی و درون نمازی تقسیم می‌کند و باید کاری کنیم که نماز نهادینه شود.

وی ترویج نماز در جامعه و در بین خانواده‌ها ضروری برشمرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=12831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان