با مساعدت‌ بیمه‌ها می‌توان خدمات درمانی در منزل را به مردم ارائه کرد

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می‌دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می‌دهد را می‌توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مسعود حبیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران امشب چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: درمان در منزل فرصتی برای جامعه است که باید بسیار تلاش کنیم تا فرهنگ بهره‌مندی از درمان در منزل و شرایط استفاده از آن را تسهیل کنیم به نفع ارتقای سلامت جامعه میباشد.

حبیبی  افزود: مجموعه ما و تمامی مجموعه هایی که درمان در منزل را ارائه می‌دهند، تمام خدماتی که یک بیمارستان انجام می‌دهد را می‌توانند در منزل ببرند و به نیازمندان و بیمارانی که احتیاج دارند ارائه بدهند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: این خدمات از ویزیت پزشک تا اجرای دستورات پزشک، تزریقات و غیره و هر آنچه که برای تشخیص و درمان بیماران نیاز است را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: اگر سیستم بهداشت و درمان و بیمه‌ها در این زمینه اقدام بکنند تمامی مردم با هروضعیت مالی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند بشوند.

حبیبی تصریح کرد: بیمه یک صنعت است اگر درست با آن برخورد شود هم برای مردم و هم برای بیمه  بسیار اقتصادی است  به عنوان مثال فرد سالمندی که بردن این فرد به درمانگاه سخت است اگر پزشک به موقع به محل برود و از رشد بیماری جلوگیری کند می‌تواند از لحاظ اقتصادی به بیمه‌ها کمک بزرگی بکند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://rahnamanews.com//?p=11975

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

سر تیتر اخبار

تبلیغات

تبلیغات

اخبار ایران و جهان